Wat we kunnen doen als verantwoordelijke reizigers die kamperen

ninnodi

Administrator
Forumleiding
het is een van de enige activiteiten. Het hielp ook niet dat ik in quarantaine werd geplaatst in Colorado na een leven buiten Boston, waar het enigszins acceptabel was om het buitenleven te vermijden. In de Rocky Mountains, de oordelen over nooit kamperen bereiken nieuwe hoogten. Zo niet nu zonder excuses, wanneer zonder opties. Op weg naar de verspreide camping in Eagle, Colorado, heb je nooit gekampeerd met verbazing de woorden van de laatste 29 jaar van mijn leven weerklonken in mijn oren. Dit waren tenminste woorden die ik nooit meer zou horen. Ik was er vrij zeker van dat ik ongelukkig zou zijn, maar ik zwoer dat ik de ervaring met een open geest zou benaderen. Dit is wat ik heb ontdekt.

Kamperen betekent wat het ook betekent

Kampcultuur is een beetje moeilijk. Het moest allemaal over de natuur gaan, inclusiviteit, handjes vasthouden rond een vuur en luisteren naar een man die zijn akoestische gitaar speelt zonder akkoord. Maar als je de lagen terugtrekt, realiseer je je dat de kampcultuur nogal veroordelend kan zijn. Kun je geen vuur maken? Je weet niet hoe je een tent moet opzetten. Denk je dat sightseeing echt kamperen is? Enthousiaste kampeerders hebben een duidelijk idee van wat kamperen zou moeten zijn, en dit kan een beetje eng zijn, vooral als je kampeert met mensen die meer ervaren zijn dan jij.

Maar neem het aan van een man die zeker niet kampeert als een purist. Kamperen is wat je wilt doen. We verwarmden een bevroren pizza op een draagbare grill, dronken sake uit maatbekers, en in plaats van in een kleine tweepersoons tent te slapen, sliep ik achterin een vrachtwagen en het was geweldig. Zeker, ik had een slaapzak op de kale grond kunnen zetten om de denkbeeldige campinggoden te sussen, maar ik ga een droge en mooie nachtrust krijgen in een vrachtwagen met getinte ramen elke dag van de week, en ik moet nog steeds wakker worden midden in de natuur.

Laat niemand kamperen voor je definiëren. Het is een complete mythe dat kamperen betekent lamsvlees roosteren voor de lunch, het vangen van ten minste drie vissen en het nemen van een Veerteener wandeling. Kamperen kan veranderen om uw eigen persoonlijkheid en stijl van avontuur aan te passen, en iedereen kan en moet iets anders te ontlenen aan de ervaring.

Het is geen Survivor auditie tape

Toen ik voor het eerst in het wild op avontuur ging voor mijn epische one-night trip, was ik meteen bang dat ik niet voorbereid was. Ik had flashbacks toen ik Survivor zag toen ik 12 was. De man die niet in brand vloog werd altijd als eerste uit het spel gehaald. Maar kamperen is erg vergevingsgezind. Het is geweldig als je met andere beginners gaat, ze komen er samen uit en je leert de volgende keer van hun fouten. Dit is nog beter als je kampeert met een ervaren partner of groep. Het is tijd om de kumbaya geest van het kamp te testen. Uw ervaren vrienden moeten blij zijn om u de touwen van het bedrijf te tonen en u de wijsheid van het buitenleven te leren zonder oordeel.

Niet weten wat je doet is deel van de ervaring en het plezier. Je maakt er een puinhoop van, vergeet de basisingrediënten thuis, stelt domme vragen en voelt je ongemakkelijk. Maar dat is het juist. Kamperen is een excuus om slordig, onvoorbereid, vies te zijn en je uithoudingsvermogen te testen. Eigenlijk is het een excuus om echt menselijk te worden. Niemand wil gaan kamperen met de persoon die onmiddellijk een perfect vuur maakt, de tent in zeven seconden opzet en je het gevoel geeft dat je niets doet. Als je het mij vraagt, is dit degene die als eerste van het eiland moet worden weggestemd.

Het is sociale afstand op zijn best

Vaak betekent de zomer dat onze aandacht wordt getrokken naar duizenden verschillende richtingen. Onder de zwembadfeesten, barbecues, bar Dec en muziekfestivals, het entertainment gebied is vaak heel druk. niet zo in 2020. Het corona virus heeft niet alleen het speelveld geëgaliseerd, het heeft de concurrentie op zijn kop gezet, de bel rinkelt en de hand van het kamp in de lucht steekt. Veel van onze favoriete zomeranimaties zijn geannuleerd of aanzienlijk gewijzigd als gevolg van het corona virus, camping blijft ongedeerd.

Medische experts zijn het erover eens dat kamperen een van de veiligste zomeractiviteiten is die we kunnen doen, en we hoeven ons zelfs geen zorgen te maken over maskers of gigantische plastic bubbels. Rebecca Katz, directeur van het Center for Global Health Screening van het Georgetown University Medical Center and Safety, vertelde NPR dat zolang de zomeractiviteiten doorgaan, kamperen het minst riskant is voor het virus.

Natuurlijk is het niet aan te raden om in dezelfde tent te slapen met 26 vreemden, maar over het algemeen kun je met gemoedsrust gaan kamperen.dit is het beste waar je bijna op kunt hopen, op een moment dat de nieuwscyclus de geest breekt.

Zeg me dat je dat deed

Je moet nooit iets doen alleen maar omdat je onder druk staat om het te doen, maar als je nog nooit hebt gekampeerd, moet je waarschijnlijk kijken waarom. Ik had er meer dan 20 jaar aan gedaan om kampeeruitnodigingen af te wijzen omdat ik er zeker van was dat ik het zou haten, en uiteindelijk resulteerde mij het bos in een epidemie. Het had niet zo lang moeten duren. Het is niet jouw ding om te beslissen over een ervaring, wat die ervaring ook is, het is helemaal prima zolang je het maar eerst probeert. Ik gebruikte om het te dragen als een badge van eer dat ik miste kamperen ervaring, een vreemde, contraproductieve recht van doorgang die ik koppig weigerde af te werpen.

Ik heb mezelf slecht gediend. Het enige wat dommer is dan mensen beoordelen voor het niet kamperen is oordelen over een activiteit zonder jezelf er ooit in onder te dompelen. Dus, zelfs als het het meest ellendige weekend van je leven, en je merkt dat je het bestuderen van de ervaring met een therapeut vele jaren later, nog steeds naar het kamp, zodat u kunt zelfs verzinnen dit excuus de volgende keer: voor, en dit is niet voor mij. Gelukkig voor mij zal dit niet het geval zijn.

De volgende keer dat ik ga kamperen, heb ik geen idee of ik weer in de truck ga slapen of dat ik de tent ga uitdagen. Ik weet niet of ik een geroosterde worst of een andere bevroren pizza ga eten, ga kamperen op het platteland, of bezoek een glampsite. Maar één ding Weet ik: het zal de volgende keer gebeuren.

Terug
Bovenaan